FELHÍVÁS

Társ szerkesztőt keresek:).

Ha van kedved oldalt szerkeszteni, friss híreket megtudni kedvencedről majd azt közölni másokkal, akkor te vagy az én emberem. Társ szerkesztőt keresek, vki olyat akinek van elég ideje h szerkessze, frissitse a blogomat. Persze olyas vki aki SZERETI Justin Biebert és megbízhatom benne. Ha ilyen embernek érzed magad léccives jelezd. CHAT-be ird meg nkm h te vállalnád a feladatot és a továbbit majd megbeszéljük. Előre is köszönöm a jelentkezőknek a segítséget.Ha szeretnétek vállalnii a segédkezést akkor pls a csetbe ird le az msn címed. Előre is köszönöm a segitségeteket.

Justin nekünk üzenii

Pozitív módon próbálom befolyásolni másokat. Az üzenetem az, hogy meg tudsz mindent tenni, de csak akkor, ha akarod. Szegénységben nőttem fel, azt gondolom ezt tett engem olyan erős személyiséggé amilyen, vagyok. Négy egész feletti a tanulmányi átlagom, főiskolára akarok menni, és jobb személyé akarok válni-mondta Justin. Szerintem az öregebb emberek értik meg a zenémet, mert ha éneklek, akkor kitárom a szívemet. Azt hiszem, ahogy fejlődők zenei téren, a rajongóim száma is nagyobb lesz.

2010. augusztus 26., csütörtök

Justin Bieber is fellép az MTV Video Music Awards gálán?

A mindössze 16 éves Justin Bieber egyszerre zsebelheti be az Év Felfedezettje kategória díját és léphet fel példaképei előtt a szeptember 12-ei MTV VMA gálán.




A mindössze 16 éves Justin Bieber egyszerre zsebelheti be az Év Felfedezettje kategória díját és léphet fel példaképei előtt a szeptember 12-ei MTV VMA gálán.
Egy éjszaka mindent megváltoztathat, ezt már Justin Bieber is tudja, aki fellép az MTV Music Awards gáláján. A tavalyi díjátadón még teljesen ismeretlen énekes idén már az „Év Felfedezettje” kategória jelöltjeként alig 16 esztendősen szórakoztathatja legnagyobb példaképeit egy igazi legendával karöltve, aki nem más, mint Kanye West.
„Alig várom a fellépést. Bár, még mindig felfoghatatlan számomra, hogy tavaly még senki sem tudta ki vagyok, most pedig fellépek a díjátadón. Ebből is látszik, az álmok valóra válhatnak”– lelkesedett Bieber.
„Nagyon szerencsés srác vagyok, és rendkívül hálás ezért a lehetőségért. Most már csak a színpadra vágyom, hogy megtáncoltassam a kedvenceimet és együtt bulizzak velük. Hiszen én is csak egy ugyanolyan rajongó tini vagyok, mint bárki más.”
Bieber és a fellépőként szintén most debütáló, öt jelölést begyűjtő B.o.B igazi nagyágyúkkal táncoltatják meg a VMA közönségét szeptember 12-én. A gálán fellép többek között Kanye, Drake, a Florence + The Machine, Ke$ha és Ne-Yo.
A lista azonban még korántsem teljes, a szervezők további fellépőket ígérnek. A fellépőkről, a jelöltekről minden információ megtalálható az MTV Music Awards hivatalos oldalán, ahol egészen szeptember 12-ig lehet szavazni a kedvencekre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése