FELHÍVÁS

Társ szerkesztőt keresek:).

Ha van kedved oldalt szerkeszteni, friss híreket megtudni kedvencedről majd azt közölni másokkal, akkor te vagy az én emberem. Társ szerkesztőt keresek, vki olyat akinek van elég ideje h szerkessze, frissitse a blogomat. Persze olyas vki aki SZERETI Justin Biebert és megbízhatom benne. Ha ilyen embernek érzed magad léccives jelezd. CHAT-be ird meg nkm h te vállalnád a feladatot és a továbbit majd megbeszéljük. Előre is köszönöm a jelentkezőknek a segítséget.Ha szeretnétek vállalnii a segédkezést akkor pls a csetbe ird le az msn címed. Előre is köszönöm a segitségeteket.

Justin nekünk üzenii

Pozitív módon próbálom befolyásolni másokat. Az üzenetem az, hogy meg tudsz mindent tenni, de csak akkor, ha akarod. Szegénységben nőttem fel, azt gondolom ezt tett engem olyan erős személyiséggé amilyen, vagyok. Négy egész feletti a tanulmányi átlagom, főiskolára akarok menni, és jobb személyé akarok válni-mondta Justin. Szerintem az öregebb emberek értik meg a zenémet, mert ha éneklek, akkor kitárom a szívemet. Azt hiszem, ahogy fejlődők zenei téren, a rajongóim száma is nagyobb lesz.

2010. augusztus 26., csütörtök

David Beckhamtől tanulna focizni Justin Bieber

Justin Bieber nemrég kijelentette, meg akar tanulni focizni és a labdajáték fortélyait nem mástól akarja elsajátítani, mint maga David Beckhamtól.

A 16 éves sztár elmondta, privát koncertet ad az egész Beckham családnak, aki tudta szerint nagy rajongója, ha David Beckham különórát ad neki.
"Úgy gondolom David mindent megtenne, hogy három fiát boldoggá tegye, és ha én vagyok a kedvenc előadójuk boldog lennék ha privát showt adhatnék a Beckham családnál." - mondta Justin a The Sun magazinnak.
"Cserébe csak annyit kérnél, hogy a koncert után David tanítsa meg nekem az összes trükköt ami a fociban létezik." - tette hozzá Bieber, aki nemrég jól megszívatta azt a hackert, aki feltörte barátja Twitter azonosítóját.

3 megjegyzés:

  1. van persze
    neked mindent mert kedvencem jastin

    VálaszTörlés
  2. en is tagja akarok lenni jastinak

    VálaszTörlés
  3. szia jastin olvastam amit irtal nagyon jo teted hogy irtal de meik oldalon vagy most mejkre jarsz fel.en nagyon szeretem a dalaidat halgatni es gtegedetis nagyon szeretlek.van poszterem is rolad. hany eves csajokal jonnel ossze peldaul.. selena gomez. vagy maly cyrus stb. en azt haloddtam egyesegtol aki nem szeret teged hogy buzi vagy meg hogy lanyos hangod vann meg hogy adam lambertal jarsz. ijesmiket halodtam. de en nem hiszem el mert nem igaaz en szeretlek imadlak. rajongod akarok lenni stefi

    VálaszTörlés