FELHÍVÁS

Társ szerkesztőt keresek:).

Ha van kedved oldalt szerkeszteni, friss híreket megtudni kedvencedről majd azt közölni másokkal, akkor te vagy az én emberem. Társ szerkesztőt keresek, vki olyat akinek van elég ideje h szerkessze, frissitse a blogomat. Persze olyas vki aki SZERETI Justin Biebert és megbízhatom benne. Ha ilyen embernek érzed magad léccives jelezd. CHAT-be ird meg nkm h te vállalnád a feladatot és a továbbit majd megbeszéljük. Előre is köszönöm a jelentkezőknek a segítséget.Ha szeretnétek vállalnii a segédkezést akkor pls a csetbe ird le az msn címed. Előre is köszönöm a segitségeteket.

Justin nekünk üzenii

Pozitív módon próbálom befolyásolni másokat. Az üzenetem az, hogy meg tudsz mindent tenni, de csak akkor, ha akarod. Szegénységben nőttem fel, azt gondolom ezt tett engem olyan erős személyiséggé amilyen, vagyok. Négy egész feletti a tanulmányi átlagom, főiskolára akarok menni, és jobb személyé akarok válni-mondta Justin. Szerintem az öregebb emberek értik meg a zenémet, mert ha éneklek, akkor kitárom a szívemet. Azt hiszem, ahogy fejlődők zenei téren, a rajongóim száma is nagyobb lesz.

2010. szeptember 29., szerda

Justin Bieber magányos

A tinisztár, Justin Bieber azt nyilatkozta, hogy magányos, hiszen alig jut ideje a barátaival lenni.
Justin Bieber magányos
 A U Smile énekese manapság majdnem a legsikeresebb sztár, de a 16 éves Justin Bieber elismerte, hogy magányos, és szeretne egy kicsit a barátaival lenni.
Bieber ezt mondta az angol The Daily Mail újságnak: „Vannak fentek és lentek; az anyukám nagyon büszke rám, az apukámnak pedig hiányzom – nem látom sokat. Ma már követem az álmaimat, de régen az anyukám a munkája miatt keveset volt velem, én nem szerettem a munkáját, de kellett a pénz.”
Majd hozzátette: „Magányos vagyok, igen, szeretnék a barátaimmal elmenni szórakozni, de nekem kellenek biztonsági őrök – viszont elmegyek a kutyámért, és magammal viszem a túrnémra pár hétig.”
Mellesleg Justinról nemrég az is kiderült, hogy mielőtt sztár lett, az anyukájával egy koszos, lerobbant házban laktak.
Régen egy szegény kanadai srác, ma pedig egy sztár, akinek emberek milliói szeretik a zenéjét. Már hét videoklipje kijött, de már elkészült a nyolcadik is, aU Smile című számából, amit a rajongóinak írt, és szeptember 30-án lesz a klippremiere.
 Már két lemeze van, a My World és a My World 2.0, és hamarosan kész lesz az Our World is, amin pár számban Sean Kingstonnal énekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése